Informacja dla Pacjentów – zasady wystawiania recept

W związku ze wzmożonym okresem infekcyjnym czas oczekiwania na wizytę lekarską może ulec wydłużeniu!

W związku z powyższym prosimy zgłaszać zapotrzebowanie na leki z wyprzedzeniem.

Zamówienie można składać drogą elektroniczną na adres:

recepty@consultorio.pl     lub  pozostawiając zamówienie na recepty w skrzyneczce.

Przedstawiamy zasady zamawiania recept:

  1. Składanie zamówień na recepty bez osobistej wizyty lekarskiej możliwe jest tylko dla Pacjentów zdeklarowanych do naszej przychodni.
  2. W sposób bezkontaktowy można otrzymać wyłącznie recepty na leki stałe, stosowane w chorobach przewlekłych przez pacjentów w stanie stabilnym, odnotowane w dokumentacji medycznej.
  3. W przypadku leków zleconych przez lekarza z poradni specjalistycznej lub szpitala należy dostarczyć do rejestracji ,,informację dla lekarza kierującego POZ” od lekarza specjalisty lub wypis ze szpitala.
  4. W trybie zdalnym Pacjent nie otrzyma recepty na leki uspokajające, nasenne, przeciwbólowe i antybiotyki.
  5. Recepty wypisywane są tylko osobom ubezpieczonym w oparciu o weryfikację w systemie EWUŚ w danym dniu.
  6. Lekarz rodzinny nie może wystawić recepty pacjentowi przebywającemu w szpitalu lub innej placówce długoterminowej opieki zdrowotnej.
  7. Bez osobistej lub telefonicznej konsultacji z lekarzem nie realizujemy próśb o zlecenie badań, skierowania, wnioski i zaświadczenia.
  8. W celu wypisania recepty prosimy podawać swoje dane: imię, nazwisko i nr pesel oraz wymienić wszystkie leki potrzebne na 3-miesięczną kurację.
  9. Recepty zamówione zdalnie będą wypisywane do trzech dni roboczych – w przypadku zwiększonej zachorowalności w sezonie jesienno-zimowym, termin może ulec wydłużeniu.
Leave a reply